theodore-g-wiggins:

Mm hm! Oh, and remember that one time…

image

When it started raining while I was at your place? And so I ran outside to go play in it ‘cuz I’ve never seen real rain before…. But then it started hurting! And you let me stay in your house so I didn’t get hurt! You even let me borrow some clothes for me to wear.

I think that’s the nicest thing you’ve ever done for me, Mr. One-ler—you saved my life!

Yeah- oh geez, I don’t know if you could say I saved your life… Anyone would do the same :)

theodore-g-wiggins:

one-dark-passenger:

Oh- haha! That, yeah that looks just like my house! Haha!

image

Uh-huh! :)

And then I’d come inside and clean your house! Like this:

image

I think that was my favorite part when I’d visit you! I’d just clean, and you’d answer my questions about….well, about how things used to be! Real things….

Haha… I remember that, that was fun, so nice of you… 

theodore-g-wiggins:

one-dark-passenger:

No- yes I remember. Of course I remember. I would be confused. I didn’t know why you did that.

Yeah— like this!

image

I did it because it was fun! And different. And you always had something cool to say, even if you didn’t say much.

Oh- haha! That, yeah that looks just like my house! Haha!

theodore-g-wiggins:

one-dark-passenger:

… Right… old times… :)


You’re still forgetting….aren’t you?

Hold on. Lemme just— *digs through his bag, takes out paper and crayons, and starts drawing*

Remember? I’d come see you late at night. When I wasn’t supposed to.

No- yes I remember. Of course I remember. I would be confused. I didn’t know why you did that.

theodore-g-wiggins:

one-dark-passenger:

theodore-g-wiggins replied to your post: Mr. One-ler, did you hear? Im a rockstar!! Did you hear me play?

Dyou think I can play for you at your place when this is all over?

Of course. I’d love that. :)

It’ll be like old times, right?

image

… Right… old times… :)

theodore-g-wiggins replied to your post: Mr. One-ler, did you hear? Im a rockstar!! Did you hear me play?

Dyou think I can play for you at your place when this is all over?

Of course. I’d love that. :)

Mr. One-ler, did you hear? I'm a rockstar!! Did you hear me play?

I sure did. You did great, kid.

image

theodore-g-wiggins:

one-dark-passenger:

theyouthfultycoon:

survivalaudrey:

Oh! Yeah, there’s lots of room here.

Hahaha, I’d love to hear from our own “band”!

-continues dragging One towards them-

Don’t forget the backup singers and third guitarist!

-glances back at One- I’m just kidding, you don’t gotta sing. You can play triangle. -snickers-

Ha ha.

I’ll spare you my beautiful singing voice.

Aw, c’mon Mr. One-ler— if you want we can sing together. It’s okay, I’m a little scared, too. :)

… No it’s… fine, you really don’t want to hear me try to sing, haha.

Nice campfire, guys!

theyouthfultycoon:

survivalaudrey:

daveoftheapocalypse:

yeah sure kid

imagehave a seat over here
theres pleanty of room
i just finished telling jokes
i think 72 needs some time to recover

Oh! Yeah, there’s lots of room here.

Hahaha, I’d love to hear from our own “band”!

-continues dragging One towards them-

Don’t forget the backup singers and third guitarist!

-glances back at One- I’m just kidding, you don’t gotta sing. You can play triangle. -snickers-

Ha ha.

I’ll spare you my beautiful singing voice.

theyouthfultycoon:

Awesome! -takes his arm-

image

We’ll just escort you right over and—look! They’ve set up some sitting places. There’s even a spot for you.

Oh- eurgh- good.………….